Interim/Freelancer/ZZPer

U heeft er als ZZP-er of free-lancer bewust voor gekozen geen personeel in dienst te hebben. Geen administratie, geen ziekteverzuim, geen loonheffingen meer enzovoort. Maar wat doet u als u een opdracht krijgt die u niet in uw eentje aankunt? Waarvoor u toch personeel nodig heeft? Neem dán contact op met Acceso Payrolling.

Wij zorgen ervoor dat uw tijdelijke personeel goed onderdak is. Wij zorgen voor de contracten, de afdracht van sociale premies, de salariëring enzovoort. Wij onderhouden de contacten met de belastingdienst, en mocht uw medewerker ziek worden dan lopen wij de risico's. Kortom, u levert de mensen, wij zorgen voor de rest. En daarbij bieden wij uw personeel uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Ook weten welke deuren wij voor u kunnen openen? Bel ons voor een afspraak 053-4310419 of mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.